Categorieën

Met Klarna betaal je niets voordat je het product hebt ontvangen en je hebt besloten of je het wilt behouden. De factuur wordt pas verstuurd op het moment dat jouw bestelling bij ons de deur uit gaat. Je kunt betalen wanneer het jou het beste uitkomt, binnen de betaaltermijn van 14 dagen.
Mocht je verzoeken of problemen hebben omtrent de Klarna betaling, dan kan Klarna je hier het beste mee verder helpen.



Betaling geweigerd
Het is voor ons onmogelijk om te zien waarom uw betaling via Klarna wordt geweigerd.
Wij adviseren u dan ook om direct contact op te nemen met Klarna 


Geen factuur ontvangen
Wanneer u kiest voor een betaling via Klarna, ontvang u van hun de factuur nadat de bestelling ter verzending is aangeboden.
Indien u de bestelling al hebt ontvangen, maar de factuur nog niet, raden wij u aan om contact op te nemen met Klarna.
Zij kunnen de factuur vrijgeven zodat u deze kunt voldoen. Wanneer u dit niet doet, dan ontvangt u op een gegeven moment een betaalherinnering.
Aan betaalherinnering zijn uiteindelijk ook extra kosten verbonden.


Verkeerde e-mailadres opgegeven
Heeft u tijdens u het afrekenen een verkeerd e-mailadres ingevoerd?
Wacht dan totdat uw bestelling verzonden is zodat de gegevens bij Klarna zichtbaar zijn. 
Hierna kunt u contact met Klarna opnemen om het e-mailadres te laten wijzigen.


Niet tevreden met het ontvangen product
Het kan natuurlijk zijn dat u niet tevreden bent met het bestelde product. In dat geval vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice.
Onze klantenservice zal u dan een passende oplossing bieden. Mocht het nodig zijn om de Klarna factuurdatum aan te passen of deze te annuleren, dan kunt u contact opnemen met Klarna om dit te laten wijzigen.
Uiteraard spreekt het voorzich dat wanneer u een product retour stuurt dat uw betaalverplichting bij Klarna vervalt wanneer wij het product retour hebben ontvangen en deze voldoet aan de retour voorwaarden.


Betaalherinnering ontvangen
Heeft u een betaalherinnering ontvangen met herinneringskosten, terwijl u de originele factuur van Klarna niet heeft ontvangen?
Neem dan contact op met Klarna.
De betreffende kosten worden door Klarna toegevoegd, het valt voor ons buiten de mogelijkheden om deze te verwijderen. 


Klarna niet zichtbaar tijdens het bestelproces
Als u niet heeft kunnen kiezen voor een betaling via Klarna kan dat verschillende oorzaken hebben. Klarna is uitsluitend beschikbaar voor klanten van All-in Preventie die woonachtig zijn in Nederland. Het kan ook voorkomen dat het factuur- en afleveradres niet overeenkomen.
Voor meer informatie adviseren wij u om contact op te nemen met Klarna.